Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2023

Τραγούδι για το χωριό μας σε συρτό ρυθμό,που έγραψε συγχωριανή μας...


Εκεί ψηλά στην εκκλησιά
Εκεί ψηλά στην Παναγιά
Στέκω μονάχος κι αγναντεύω 
Την ομορφιά σου πως ζηλεύω.

Ρεφρέν
Χωριό μου εσύ αγαπημένο
Χωριό μου εσύ ευλογημένο
Ποταμούλα μου γλυκιά
που' χεις τόση ομορφιά.

Στον Αι Γιώργη σαν βρεθώ
Στέκομαι να συλλογιστώ
πως ο Θεός που σ' αγαπά
σου χάρισε τόση ομορφιά!

Σύκα, μήλα, κερασιές, 
Καρυδιές και αχλαδιές
Τη δροσιά σου σαν ζητούσα
στα πλατάνια σου τη ζούσα.

Ρεφρέν
Χωριό μου εσύ αγαπημένο
Χωριό μου εσύ ευλογημένο
Ποταμούλα μου γλυκιά
που' χεις τόση ομορφιά.

Απ' τα πηγάδια σου νερό
πίναμε κρύο, δροσερό
Στις μελίστες σου παιδιά
μεγαλώναν με χαρά.

Γέλια, γλέντια και χαρές
ήσαν άλλες εποχές
έσφιζες από ζωή
και όχι μόνο Κυριακή.

Είναι γραμμένο σε ρυθμό 7/8 Καλαματιανός χορός.
Στίχοι:
Πηνελόπη Βελέντζα
https://m.facebook.com/profile.php?id

Δεν υπάρχουν σχόλια: